четвъртък, 17 януари 2008 г.

Можем ли да живеем щастливо.


Често много хора си задават въпроса "мога ли винаги да бъда щастлив?" и "има ли рецепта за щастие?" .Ако зададем тези въпроси на 100 човека поне 75 от тях ще отговорят с "НЕ"...
Тук е мястото,където ще вземете Вашата рецепта за щастие - проверена,работеща и безплатна.

Познанията,които имам натрупах и изстрадах в продължение на 4-5 години...усилено четях разни книжки за Фън-шуй,визуализации разни мантри(които така и не издумах)и още щуротии..И накрая събитията,които безпощадно ме връхлитаха ме накараха да се позамисля и да погледна истината в очите...НЯМАШЕ НИКАКЪВ ЕФЕКТ.ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ОСНОВНИТЕ ПРАВИЛА ПРИСЪСТВАХА ВЪВ ВСЯКА КНИГА,НО ЛИПСВАШЕ ОСНОВНОТО.ИМАШЕ ПЕЧАТНИ ГРЕШКИ,АВТОРИ,КОИТО ПИШАТ НЕЩО ЗАУЧЕНО И НЕПРОВЕРЕНО-АБСОЛЮТНО УБЕДЕНИ В ПРАВОТАТА СИ,ИЛИ НЕТОЧНИ И ОБЪРНАТИ РАЗПОЛОЖЕНИЯ И ТЪПИТЕ ВИЗУАЛИЗАЦИИ(което разбира се означаваше-ооо! няма ефект,значи визуализацията ти нещо е сбъркана)
ТЕ САМИТЕ БЪРКАХА!!!
В книгите на Ричард Уебстър са описани най-точно нещата,но той не предлагаше решение.
Малко логика и много размишления ме доведоха до правилните методи.
МЕТОДИ,КОИТО НАИСТИНА ДЕЙСТВАТ...НЯКАКВИ МАЛКИ И ГОЛЕМИ ЧУДЕСА В ЖИВОТА МИ.
Понякога са ми се случвали събития,които са далеч от логичното обяснение.Помагала съм на хора в затруднение,на които животът им се обръща в положителна посока точно за една нощ.
Мой дълг е да ги споделя с Вас,защото смятам,че всяка секунда от живота е ценен дар от Бога и трябва да бъде изживяна щастливо.
Ще бъда максимално точна и ясна,ще изпиша всичко,което знам за Начина да изживееш един спокоен живот,далеч от беди ,проблеми,нещастия и затруднения.

Няма коментари: